Min första "arbetslösa" dag..

Hej på er!

Idag är min första dag som "arbetslös" hehe.
Jag är ju inte arbetslös helt och hållet,
är ju faktiskt timanställd inom funktionshinderverksamheten.
Men igår var sista dagen på mitt sommarvikariat i alla fall,
så idag var jag på arbetsförmedligen och skrev in mig igen.
Och ska faktiskt ta semester denna veckan, och bara njuta av
att få vara ledig och göra vad jag vill :)
Så från och med idag bosätter jag mig hos min pojkvän.
Tar med mig allt jag behöver för en vecka framåt :)
Riktigt mysigt!
Han jobbar ju hela dagarna så då ska jag passa på att söka
en himla massa jobb, träna som en galning och även bara njuta=)

Jag lär ju ha massa tid för att blogga i alla fall ;-) hehe.
Vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0