Söka jobb!

God middag!

Allt bra med er? - Med mig är det kanoners..
Kom ganska nyss hem faktiskt, var ju på den där
arbetsintervjun kl 10 och det gick nog bra tror jag.
Dom var två kvinnliga chefer som grillade mig med en
massa frågor i hela 30 minuter, haha. Men det känns som
att dom var nöjda med mina svar dock var den ena chefen lite
bekymrad över att jag inte har någon omvårdnadsutbildning..
Och det kan jag självklart förstå. Men jag tror inte jag gör ett
sämre jobb bara för det, men men.. Vi får se hur det går.
Hon hade några fler som har blivit intervjuade och som ska komma
på intervju och sen hör hon av sig till mig så tills dess får jag fortsätta
att söka en himla massa jobb helt enkelt.

Efter "mötet" drog jag in på H&M för att köpa mig en mascara och en kajal
och det slutade med att jag fick med mig en AS-SNYGG skjorta hem också!
Mmh, den är min nya älskling, haha.

Jaha, men då ska jag väl sätta igång med jobbsökandet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0