Sooooooooooooooooool :-)

Hej hopp allihopa!!! :D

Idag är jag glad för det är sooooool ute :-)
Eller just nu är det sol i alla fall, haha.
Vädret vänder ju lite hipp som happ men jag hoppas
verkligen att solen håller sig framme under dagen idag!

Jag kom precis ur duschen, det var väldigt skönt.
Ska strax fixa mig, typ platta håret, sminka mig osv för
att sedan möta upp mina två älsklingsflickor ♥
Eller möta upp - Dom kommer hit och plockar upp mig
rättare sagt, haha. Sötnosar! Vet inte riktigt vad vi ska göra än.
Men kaffe, cigg och skitsnack är ju prio 1 i alla fall ;-)
Sen får vi se om vi hittar på nå andra bus..

Senare ska jag väl hem till killen, sov hos honom inatt.
Så jag var hemma redan 9 typ eftersom han börjar
jobba kl 9, hehe :) Mitt hjärta ♥

Ja, men så ser min dag ut än så länge. Ska väl blåsa håret
och sådär nu så jag blir klar någon gång.. See yoooou...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0