Life is a bitch.. for real!

Ja, att livet har sina upp-och-ner gångar är väl inget tvivel om?
Men att livet kunde vara såhär över jävligt hade jag ingen
jävla aning om faktiskt. Den senaste tiden har mitt liv bara
gått käpprätt åt helvete..

Jag har fått ta semester från jobbet hela veckan pga mitt mående.
Det suget, men vad ska man göra? Jag mår otroligt dåligt psykiskt
och insåg att jag inte klarar av att jobba i detta tillstånd.
Som tur är har jag en väldigt förstående chef som lät mig ta
semester en hel vecka för att återhämta mig och bli människa igen.

Just nu orkar jag inte gå in i detalj varför jag mår såhär eller vad
som orsakat mitt dåliga mående. Kanske inte är nödvändigt heller?

Nu ska jag dricka kaffe med min BÄSTA kompis som jag älskar
över allt annat på denna jord
. Tack för att du finns älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0