Rubrik..??

Hej.

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade sist.
Jag har verkligen inte haft tid till det.
Och det är inte alls säkert att jag har i fortsättningen heller,
men jag vill verkligen börja blogga igen. På mitt sätt.
Hädan efter när jag bloggar så kommer jag blogga från hjärtat.
Blogga för att jag vill och känner att jag har något att blogga om.
Min blogg ska bli det den var förut. På tiden då jag skrev från hjärtat.
Jag skrev om mig och mitt liv. Mina tankar och mina känslor.
Om livet, både det roliga och tråkiga.. Så ska det bli igen.

Vet inte varför jag ändrade koncept på bloggen och började med en massa
kategorier, att det skulle vara bilder hela tiden, dagens hit och dit..
Det är liksom inte jag!

Men skit samma. Nu startar vi på ny kula tänkte jag! Och för er lite nyare läsare
som inte vet hur jag bloggade förut, eller om vad och sådär kan ju gå längst bak i
arkivet och kika så får ni se.. Nu ska min blogg bli läsvärd igen!!!

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0