Du fuckar min hjärna..

Nu är klockan ganska mycket.
Eller mycket och mycket, men för en som har
varit på benen sen tidigt imorse och arbetat hela
dagen så är klockan relativt mycket, hehe :)

Jag tänkte bara blogga lite fort, sen lägga mig i sängen
och glo på Criminal Minds, fet serie!
Ska upp ganska tidigt imorgon för att duscha och allt sånt
innan vi drar iväg till Göteborg. Ska bli sååå kul!

Åh, sitter och pratar med plutten ♥ på msn.
Han fuckar verkligen min hjärna, haha.
Låter väldigt hårt, menar inget illa mot honom alltså.
Mer mot mig själv, jag gör allt så svårt för mig så att
jag blir helt tokig, hela jag fuckar ur typ.
Jag vill så mycket, jag önskar så mycket, men det går inte.
Jag försöker, försöker och försöker, men nada is happening..

Ja ja, livet är hårt, det är en sak som är säker.
Men jag lär drömma gott ikväll i alla fall ;) Mums!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0