Grattis mina vänner ♥

Grattis Sara och Frank, som båda fyller år idag! :)

Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit hemma
hos min kära vän Sara och firat henne lite. Hon bjöd på sjukt
god mat och vi hällde i oss massa koppar kaffe.
Självklart tjötade vi och rökte tusen cigaretter, haha. Så vi!

Nu är jag som sagt hemma och har precis tjatat med Jenny i telefonen.
Ska hoppa in i duschen alldeles strax, efter jag bloggar klart, haha.
Efter duschen blir det bara slapp framför tv'n och försöka somna
så tidigt som möjligt så jag orkar jobba mina 30 timmar i helgen.
Längtar tills söndag är här och klockan är 17:00 och jag slutar
och får åka hem till mitt kära hem :)

Lär inte blogga mer innan söndag nu, ni får klara er utan mig ;)
Men vi hörs när helgen är över helt enkelt.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0