Vilken tisdag det var!

Hej på er!

Varnar er för att detta antagligen lär bli ett ganska långt inlägg.
Tänkte berätta lite om gårdagen, dock inte allt då det finns en
person som läser min bligg ständigt som inte ska ha reda på för mycket.

Dagen började med att jag tvättade kläder, där efter åkte jag ner till stan
och mötte upp Jenny, vi stack till Orion och käkade deras otroligt goda
kycklingsallad, mums! Sen vidare till ett fik och drack kaffe-latte vanilj ♥
Vi satt och tjötade ett bra tag, tillslut var det dags att dra oss för jag skulle
hem till Sara och fika och lite så. Mitt batteri dog också så var supertur att
jag tog mig hem till henne så jag kunde ladda mobilen som var död så att
Plutten kunde få tag på mig för han anlände faktiskt till Borås tillslut :)
När jag var "klar" hos Sara så stack vi ner till stan, jag ringde Jenny och
typ tvingade in henne till stan så hon kunde leka med mig :) hiih. Sötnos ♥
Självklart är hon en äkta vän och kom med en gång, haha. Eh, ja. Vi lekte
runt ett tag, hämtade upp min älskade Plutt i Knalleland och körde hem honom.
Sen efter det gjorde vi allt det där som jag inte kommer skriva här, haha.
Liiiite hemligt om man säger så ;) Wroooom!
Sen blev klockan ganska mycket och Jenny var snäll och körde runt mig till alla
olika ställen jag skulle till, släppte av mig överallt jag ville osv, kärlek till henne ♥
Sen åkte vi tillbaka till my love, tog en cigg och flummade. Vi kramades
och pussades lite med (A) aaahw, spola tillbaka tiden!!! Ja, sen är resten
efter kramarna och pussarna också hemligt ;) mmmh <3.
Kan säga såhär: Så gott som jag sov inatt har jag inte sovit sedan en natt förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0