Ett snabbt inlägg

Hej på er!!

Jag har varit vaken ett bra tag men haft lite att göra under fm.
Nu är det snart dags för lunch och sedan en lång promenad innan
jobbet. Eller ja, promenerar ju till jobbet bara det att jag går en stor
omväg så att jag ska gå en längre sträcka =)

Igår chillade jag här hemma mestadels av dagen och kvällen.
Var riktigt skönt, eftersom jag hade en halvt ledig dag på 8 dagar
så kände jag att det var behövligt faktiskt :) Så nu jobbar jag resten av
veckan + måndag och sen får jag vara ledig tisdag bara och sen jobb resten
av den veckan också, haha. Usch vad jag jobbar :-P

Men men.. nu har jag skrivit lite och vi får se om jag hinner med något
inlägg imorgon också :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0