Skärpning!!

Nej fy mig! Nu får jag ta och skärpa mig med bloggandet.
Har slarvat riktigt mycket det senaste faktiskt.
Men om jag ska vara ärlig så har jag inte haft tid.
Det är så att jag jobbar så mycket just nu så jag varken hinner
duscha, äta eller sova typ. Helt ärligt alltså. Så jag hoppas ni har
lite förståelse för det.
Jag jobbar, tränar och sover någon timma och så håller det på
varje eviga dag, haha. Inte det roligaste kanske, men vafasen.
Det är bara nu under sommaren så jag får stå ut :)
Har jobbat natt så jag gick upp vid 13 typ för att lyckad vända tillbaka
på dygnet tills imorgon då jag ska upp och jobba igen, jobbar tills på måndag.
Sen är jag bara ledig tisdag och jobbar resten av nästa vecka också :/ Suck..

Ja, har inte så mycket mer att säga för tillfället.
Ville mest be om ursäkt för mitt dåliga bloggande och förklara mig.
Jag ska försöka slänga in ett inlägg om dagen i alla fall..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0