Slarvmajja!

Hej på er!

Nu har jag slarvat rejält med bloggander igen, fy mig!
Har helt glömt bort att blogga faktiskt :/
Eller så kanske det är så att jag inte haft någon intressant att
blogga om kanske? Haha, aja. Jag skriver lite nu då!

Jag sitter i min systers och hennes sambos lägenhet.
Dom åkte ju till Barcelona i lördagsmorse så jag är här
för att passa deras katter och se över lägenheten :)
Riktigt mysigt faktiskt. Och som jag skrev sist så har dom
typ ett helt gym hemma, så det är väldigt bra för mig!
Då kan man träna hemma dom dagarna man har jobbat länge
eller helt enkelt inte orkar åka iväg efter jobbet för att träna.
Smidigt!

Ja, vad ska jag skriva mer.. haha.. Midsommar..
En helt galen kväll och natt som slutade helt perfekt.
Hade en jäääävligt rolig och lyckas midsommar iaf!
Och jag var i bra skick också, inte för full som jag oftast kan råka bli.
Jag var inte ens bakis när jag vaknade upp dagen efter, helt underbart!

Hmm, kommer inte på något mer att skriva. Ska koka mig en kopp kaffe
och sedan träna någon timma, kanske skriver mer senare om jag kommer på
något vettigt att skriva då förstås.. Ha det gött!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0