Varning för långt inlägg!!!

Ja, detta kan komma att bli ett ganska långt inlägg då jag
har varit urusel på att blogga det senaste och har en del
att skriva om nu då. Spännande va?! :)

Jag jobbade i måndags. Var ledig igår och idag. Jobbar imorgon
och på fredag! Lite tråkigt att jobba på Midsommarafton men samtidigt
är det jääääävligt goa pengar kan jag tala om och sen så jobbar jag
bara mellan 07:30-16:00 så det är heeelt okej för mig faktiskt.

Midsommarafton ska spenderas tillsammans med mina absolut finaste
flickor hemma hos Sara! Vi är ett tjejgäng på typ 7-8 tjejer (vad jag vet nu)
som börjar kvällen med god mat och special-gjorda drinkar hos Sara.
Därefter får vi se vart kvällen bär oss (säger man så?). Aja, whatever!
Jag tror att det kommer bli en kanonkväll. Jag ska ta det lugnt med drickandet.
Har ju typ slutat dricka och allt sånt då jag ligger i hårdträning.
Och ja, alkohol och träning går inget vidare bra ihop som dom flesta nog vet.
Men vafan, det är midsommarafton så några drinkar ska jag allt få unna mig :)

Min älskade syster åker till Barcelona på lördag och blir borta i typ 11 dagar
så jag kommer nog hänga ganska mycket i deras lägenhet kan jag tro.
Dom har typ ett helt gym hemma så det är ju soft, slipper jag åka iväg och
träna och så ju :) haha. Rätt gött att få träna hemma i lugn och ro efter en
hård dag på jobbet!!

Haha, som ni ser så blev det ett rätt långt inlägg som jag varnade om.
Men hoppas ni inte blev allt för uttråkade iaf!
Klockan är inte mycket men det är redan dags för sängen för min del.
Ska läsa i min braiga bok någon timma och sen försöka sova.
Blir att gå upp vid 5 imorgon då jag har det tidiga passet!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0