Vilket underbart väder!

Wooohooo, vilket vääääder!!! :D
Just nu är det fan 33,9 grader ute, hur underbart som helst!
Jag har varit ivägnästan hela dagen, mötte Sara i stan vid 12 typ,
vi gick runt och kikade i affärer och drack kaffe :) Sen skulle hon
tyvärr iväg och jobba så då stack jag och tränade. Kom hem runt
halv 5 och då la jag mig i ett ganska så kallt bad eftersom det var så
varmt ute så behövde jag svalka mig lite.. hehe. Så nu sitter jag här
ren och fin igen och dricker en kopp kaffe :) Muuums!

Funderar på vad jag ska göra resten av kvällen då? Hyra filmer kanske?
Laga någon exklusiv mat? Haha. Nej, jag vet faktiskt inte. Ska ta en promenad
senare i alla fall. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0