Dagen är så gott som slut

Jahadå, nu är denna tisdagen nästan slut.
Uscha, dagarna och veckorna går alldeles för fort.
Jag hänger inte med alls längre, det är lite läskigt.

Var ju ute och promenerade 5km i ösregn förut inte
det trevligaste kanske men det gick så bra så och hunden
jag hade med mig lydde alldeles utmärkt och hon går nästan
perfekt nu också, jag är så stolt så! :)

Har inte gjort så mycket mer vettigt idag. Lagat lunch, duschat,
tvättat kläder och sökt lite jobb. Haha, tråkig dag måste jag säga.
Men ibland är det skönt att inte ha för mycket att göra.

Ja, som ni märker har jag ju inget jättespännande att berätta
för er precis, bara skriva av mig lite om dagen. Haha.
Kanske onödigt, men vafan. Då kan man välja att inte läsa! :)

Nu är det dags för en kopp kaffe och sedan fixa lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0