Torsdag!

Hej på er!

Allt bra? - Själv mår jag superbra! :)
Är pigg och glad, ska strax promenera ner
till stan och möta min ängel Sara! Sedan ska vi fixa
lite ärenden och därefter promenera hem till henne på Göta.
Alltid skönt att promenera, nyttigt också ;) hehe.

Igår tränade jag med mammas väninnas hund igen dock bara
i cirka 70 minuter för dom skulle iväg, men hon gjorde framsteg
som vanligt. Imorgon däremot blir det träning hela dagen.
Vi ska hem till henne istället så jag kan ha hunden lös på gården
och vi har ungefär 6 timmar på oss imorgon så då blir det bättre :)

Hm, har nog inget mer att säga, hehe. Ville bara uppdatera lite.
Och har ju lovat mig själv att inte skriva en massa onödiga inlägg
bara för att jag "måste" .. Så ja, vi hörs en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0