Måndag..

Hello!

Idag har varit en rätt seg dag alltså.
Killen körde hem mig imorse när han skulle till jobbet.
Jag drack kaffe o sådär med mamma sen drog hon till stan.
Satte mig vid datorn och surfade lite, käkade lunch och allt sånt
och sen var det dags att dra till Dalsjöfors och Dalhem där jag skulle
träffa brukaren som jag antagligen ska bli personlig assistent åt :)
Så två chefer mötte upp mig där och så träffade vi brukaren i dennes lgh.
Denne bor i Dalhem nämligen, så det var spännande!
Imorgon ringer den chefen mig och säger om jag får jobbet eller ej!
Hoppas på det, tycker allt känns bra och jag klickade med brukaren.
Får jag jobbet så blir det en tjänst på ca 90% och den varar enda fram
till nästa sommar, hur nice som helst :)

När jag kom hem så tränade jag på en gång, sen käkade jag lite kvällsmat
(havregrynsgröt med kanel och hallon) mums och nu sitter jag här alldeles
nydyschad och väntar på att "Halv åtta hos mig" ska börja :)
Ska bara mysa framför tv'n resten av kvällen.. och sakna min älskling :(

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: I S A

suuuuper fin blogg verkligen!

kika gärna in på min blogg & när du endå är i farten kan du ju kommentera nått riktigt skoj!! :))

http://isaembretsen.myshowroom.se/

pusss :*

2011-09-13 @ 16:42:41
URL: http://isaembretsen.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0