Utmattad...

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist igen :/
Ber om ursäkt för det men har verkligen inte haft tid.
Har inte haft en dator heller för den delen, haha.

I måndags började jag mitt nya jobb. Jag gick bredvid måndag
förmiddag och tisdag kväll och på onsdagen började jag mitt första
arbetspass ensam, var så nervös men det gick bra. Haha, har jobbat
varje dag sedan dess och är ledig först idag. Så jag är helt slut.
Inte nog med det så åkte jag på en förkylning i typ fredags så i lördags
gick jag till jobbet genomförkyld och hade så jävla ont i halsen.
Men gick ändå, man vill ju inte sjukskriva sig efter 2 dagar liksom.
Känns ganska skämmigt faktiskt. Så idag och imorgon är jag ledig och
ska bara göra minsta möjliga, vila till max, för att vara bra till på torsdag
då det är dags för jobb igen :) Jag trivs jättebra och allt har gått
över förväntan alltså.. skit kul :)

Ja, ville bara tala om det typ, haha. Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0