Wooopsssiiie!

Ojrå, över en vecka sedan jag bloggade sist, fy mig!
Fast jag har ingen större lust att blogga då man aldrig
får någon respons, kritik eller liknande av er läsare..

Aja, nu till saken då. Det är fredag idag, woho!
Jag har nyss kört ett jääävligt hårt konditionspass på
ca 40 minuter och därefter ett superhårt styrkepass på
20 minuter, jag är helt död nu och svetten bara rinner, haha.
Så efter detta inlägget ska jag slänga i mig frukost (alldeles
för sent jag vet) och efter frukosten blir det dusch och plattning
av håret. Jag plattar håret så sällan nu för tiden så det ska bli
riktigt roligt faktiskt :) Mitt hår har växt som ogräs nu när jag
spar på det så mycket, jag plattar endast håret när jag ska vara
fin typ och det är väldigt sällan nu då jag lagt ner med festandet.
Som ni förstår går fest och träning inte ihop ;-) haha..

Ikväll blir det film och mys med min älskling ♥
Vi ska väl laga någon god mat och så, bara mysa.
Och imorgon blir det kalas hos min syster i Göteborg.
Både hon och hennes sambo har fyllt år och Elias (systerson)
fyller år nästa vecka så dom slår ihop allt och har kalas imorgon :)
Det ska bli himla trevligt faktiskt..

Ah, nu kurrar magen ordentligt så måste käka nu..
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0