I am back on track!

Jag har så mycket jag vill skriva här,
så mycket jag vill berätta för er.
Jag skulle vilja lämna ut hela mitt liv, bara för att få
skriva av mig lite. Skriva om allt som har hänt den senaste tiden.
Skriva om allt jag har fått vara med om och allt jag har upplevt.
Men det går inte, jag kan inte göra det. Dels mot mig själv men även
med respekt mot alla runt omkring mig!

Jag kan tala om att jag lever igen! Jag mår bra! Jag har aldrig mått bättre!
Livet flyter på precis som det ska och jag är lycklig.
För första gången på flera månader mår jag bra, riktigt bra.
Och jag är lycklig. På riktigt! Och det är så underbart. Vilken känsla!

Det är mycket som ska hända framöver, jag har många bollar i luften nu.
Därför har jag inte tid att sköta om min kära blogg så bra, även att jag vill.
Jag måste fokusera på mig och mitt liv nu, nu när allt äntligen är bra igen.

Jag vill tacka alla, precis alla, som funnits här för mig under denna svåra tid.
Utan er hade jag nog aldrig överlevt. Ni är ljuset på min himmel.
Det är tack vare er jag tog mig upp ur den djupa gropen, lyckades fylla hela
gropen med sand igen och nu står jag ovanpå den. Med flaggan i topp!
Tusen tack till er mina fina änglar! Jag älskar er!

Det som inte dödar, det härdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0